dokument:
dokument:
1. korak - registracija
Kliknite na gumb registracija
V vnosno polje vtipkajte davčno številko in kliknite na gumb Prenesi iz Ajpes. Preverite prenešene podatke in v obrazec vnesite mankajoče podatke. Potrdite registracijo.
2. korak - prejmete potrditveno sporočilo v katerem sta navedena uporabniško ime in geslo
3. korak - prijava
Kliknete na povezavo navedeno v potrditvenem sporočilu, ki aktivira uporabniško ime in geslo ter vas usmeri na Prijavo v aplikacijo.
Vnesete uporabniško ime in geslo in pričnete z izpolnjevanjem obrazca.
Organizacije, ki ste pridobile "status" na podlagi "Javnega poziva za pridobitev statusa 2009-2012" izpolnjujete samo obrazec B
(aplikacija vas prepozna kot prijavitelja, kateremu ni potrebno opravljati preizkusa usposobljenosti in vas samodejno usmeri na obrazec B)
Organizacije, ki niste pridobile statusa na podlagi omenjenega poziva, se ob prijavi odločite za katero področje želite opravljati preizkus usposobljenosti (MC, DNO ali NMO).
Ko izberete eno od področij, pričnete z izpolnjevanjem obrazca A in nadaljujete z izpolnjevanjem Obrazca B.
Kadarkoli pritisnete na gumb SHRANI se vnosi v Obrazec B shranijo. Shranjeni obrazec je na voljo v mapi Elektronski dokumenti.
Dokler vloga ni zaključena (vlogo zaključite ob koncu z vnosom kljukice pred ukaz Zaključi) je na voljo v omenjeni mapi in jo lahko spreminjate.
Preden vlogo zaključite, predlagamo, da jo natančno pregledate in ugotovite, ali so morda potrebni popravki ali dopolnitve.
Vlogo lahko tudi samo natisnete (ob koncu vnosa podatkov vnesete kljukico pred ukaz Natisni). Na tiskani verziji vloge, ki še ni zaključena, bo opozorilo, da vloga še ni zaključena. Takšna vloga tudi nima črtne kode.
OPOZORILO! Vloge, ki ne bodo elektronsko zaključene, ne bodo obravnavane.
4. korak - zaključi vlogo
Ob končanem izpolnjevanju obrazca B vnesete kljukico pred ukaz Zaključi.
Od tega trenutka dalje vloge ni več možno popravljati. Vlogo natisnete.
5. korak - oddaja natisnjene zaključene vloge - priporočeno, po pošti
Na prvi strani natisnjene vloge je črtna koda. To je znak, da je vloga elektronsko zaključena.
Vsi, ki ste izpolnjevali obrazca A in B, bodite pozorni, da boste podpisali in požigosali 1. in 2. stran obrazca A ter 1. stran obrazca B.
Tisti ki izpolnjujete samo obrazec B, podpišete in požigosate 1. stran obrazca B.
Ob natisnjeni zaključeni vlogi se natisne tudi dokument s črtno kodo in podatki o pošiljatelju, prejemniku, napisom "Ne odpiraj Vloga na JP 2011" ter Priporočeno - R! .
Ta dokument nalepite na kuverto velikosti A4 in vlogo pošljite ne kasneje kot 10.01.2011 (do 24:00) s priporočeno pošto.
_________________________________________________________________________________
REGISTRACIJA - Če aplikacijo uporabljate prvič, se je najprej potrebno registrirati. To storite tako, da na naslovu https://jp2011.mlad.si kliknete na gumb Registracija. Predlagamo, da vpišete davčno številko in kliknete na gumb Uvozi iz AJPES, določena vnosna polja organizacije se tako izpolnijo avtomatično. Preverite prenešene podatke, izpolnete še preostala vnosna polja in sledite postopku registracije.
PRIJAVA - Po uspešni registraciji se v aplikacijo prijavite s klikom na gumb Prijava.
Organizacije, ki že imate pridobljen status, izpolnjujete le obrazec B, ostale pa izpolnjujete obrazec A in B. Aplikacija, ob predpostavki da so registracijski podatki pravilni, avtomatsko prepozna pridobljen status.
POSTOPEK ODDAJE PRIJAVE ZA ORGANIZACIJE S STATUSOM
POSTOPEK ODDAJE PRIJAVE ZA ORGANIZACIJE BREZ STATUSA
Vsak obrazec rešujete v dveh korakih: vnos podatkov in pregled shranjenih podatkov.
Obrazec je sestavljen iz glave in vsebine. V glavi so podatki, ki ste jih vnesli ob registraciji, v vsebini pa so različni tipi postavk in vnosnih polj.
Vnosna polja
Polja na obrazcu so različno obarvana in imajo svoj pomen:
Napake
Napake na obrazcu so lahko:
Napako definira rdeče obarvano polje ali tekst v njem. Za informacijo o napaki se z miško zapeljite preko rdeče ozbačbe, ki se pojavi poleg napačnega podatka.